Kategorie

Na często zadawane pytania udziela się wyczerpujących odpowiedzi, które zamieszczono poniżej.

Czy istnieje możliwość, że od cen znajdujących się w Naszym sklepie można uzyskać dodatkowy rabat?

Oczywiście, że tak. Ów rabat jest uzależniony i uwarunkowany od łącznej sumy zamówienia, Rabaty nie dotyczą jednak tej linii produktów, które już w dniu zakupu objęte są promocją. Mówiąc prościej, nie ma możliwości, aby doliczyć dodatkowy rabat, gdy klient kupuje już towar aktualnie znajdujący się w promocji i objęty zniżką. Bonifikata obejmuje tylko towary nieprzecenione. Wykorzystanie rabatów w praktyce możliwe jest, w przypadku, gdy użyje się formularza lub negocjuje cenę w sposób meblowy, telefoniczny lub za pośrednictwem strony internetowej czy FB i innych portalach społecznych. Cena w karcie danego produktu nie jest, zatem ostateczna, a rabat może być przyznany po wcześniejszej konsultacji z nami. Jesteśmy dostępni pod wskazanym numerem telefonu.

Jaki jest rzeczywisty koszt kompletnego wyposażenie kuchni w sprzęt gastronomiczny?
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, bowiem udzielenie jej uzależnione jest od wielu czynników. Przede wszystkim wycena musi być właściwa, czyli powinniśmy otrzymać realne odpowiedzi na pytania o plany pomieszczenia, profil działalności kuchni oraz rodzaj klasy sprzętu gastronomicznego, jaki Klient pragnie wybrać do swej kuchni. Można wybrać profil indywidualny kuchni, kilka rodzajów sprzętów itp.; dlatego też cena kształtuje się na różnych poziomach i jest płynna. Bliższe informacje mogą być udzielone po pozostawieniu nam do dyspozycji Państwa numeru telefonu. Nasi doradcy skontaktują się z Państwem
w trybie natychmiastowym. Najwyższej klasy specjaliści kreują oferty względem zapotrzebowania klientów, zbudują budżet, jaki będzie na ten cel potrzebny, a także określą jak najlepiej zaplanować tę inwestycję.

Czy wykonywane są także projekty technologiczne oraz jaki jest koszt tej usługi?
W naszej bogatej ofercie znajda Państwo także obejmuje przygotowanie projektów technologicznych.  Jednak nie można jednoznacznie określić ich kosztu, bowiem jest on ustalany tylko indywidualnie, głównie zależy on od Państwa potrzeb i zakresu prac, które dla Państwa wykonamy. Obecnie posiadamy pewną atrakcję dla nowych i stałych klientów.
W przypadku kompleksowego wyposażenia lokalu z naszą pomocą, projekt technologiczny wykonujemy już bezpłatnie. To wyjątkowa oferta i warto z niej skorzystać.

Czy istnieje u was serwis oraz czy jest możliwość świadczenia usług serwisowych dla sprzętów niezakupionych u was?

Tak. Regularne serwisowanie to podstawa sprawnego funkcjonowania naszej firmy
i budowania rzetelnego i wiarygodnego wizerunku wśród naszych stałych i potencjalnych klientów. Typ naszej działalności jest szczególnie związany z serwisowaniem. Nasze serwisowanie obejmuje także te urządzenia, które nie zostały zakupione bezpośrednio u nas, jednakże warunkiem ich serwisowania są wymogi, które musza one spełniać, a określone stosownymi przepisami, zaś ich stan techniczny nie powinien uniemożliwiać naprawy.

Czy istnieje możliwość przygotowania specyfikacji przetargowej?
Oczywiście. Jest to usługa bezpłatna, musimy jednak uzyskać od Ciebie odpowiedzi na szereg pytań. Zostaw nam swój numer telefonu, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą. Na podstawie uzyskanych informacji, przygotujemy dla Ciebie specyfikację.

Czy przy dostawie nowego urządzenia możecie odebrać od nas stary sprzęt?
Tak. Wystawiamy także odpowiednie dokumenty, potwierdzające ten fakt. Taką usługę możemy wykonać nieodpłatnie, wszystko jednak zależy od gabarytów danego sprzętu.

Czy oferowany przez Was sprzęt posiada odpowiednie atesty i certyfikaty?
Oczywiście. Wszystkie wymagane dokumenty dostarczamy w wersji fizycznej (wraz ze sprzętem), lub elektronicznej (na podany przez Państwa adres e–mail).

Jaki jest czas oczekiwania na meble ze stali nierdzewnej?
Standardowe meble dostępne są w ciągu 2-3 dni roboczych, na meble na wymiar trzeba zaczekać około 3 tygodni.

Bezpieczeństwo zakupów

          Zakupy dokonane za pośrednictwem naszego sklepu internetowego są wyjątkowo korzystne i zarazem bardzo wygodne, jak i oczywiście bezpieczne, podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.

           Posiadamy już najnowsze technologie tzw. szyfrowane połączenie SSL. Otóż dla nas priorytetem jest prywatność Państwa danych osobowych. Przykładamy niezwykłą wagę do tego, aby podczas jakiegokolwiek logowania się na naszych stronach, w naszym sklepie, czy zwyczajnego przeglądania lub konkretnego już składania zamówień przez stronę technica.pl, były one najbardziej bezpieczne i gwarantowały pełną ochronę danych naszych drogich klientów.

          Rękojmią tegoż jest znane i popularne na całym świecie szyfrowane połączenie SSL, które posiada certyfikat wydany przez renomowaną markę AlphaSSL.

         Wszelkie informacje o wydawcy i certyfikacie możecie Państwo znaleźć poprzez kliknięcie w ikonę kłódki w pasku naszego adresu. Prosimy jednocześnie o zwrócenie baczniejszej uwagi na adres naszej strony, który zaczyna się od https://, który już sam w sobie jest tzw. protokółem bezpieczeństwa SSL.

           Daje on podstawę do twierdzenia, iż Państwa dane nie są poddawane monitorowaniu i w żadnym wypadku nie zostaną wykradzione przez osoby do tego nieupoważnione. Prosimy o robienie zakupów w naszym sklepie bez obaw; są one bardzo bezpieczne, korzystne i zarazem wygodne, bowiem można dokonywać zamówienia w zaciszu swego domu z kubkiem kawy w ręku i kocem na kolanach. 

Możliwość zwrotu towaru

         Jeśli są Państwo naszymi klientami, ale nie dokonujecie zakupu w związku z prowadzoną przez Państwa jakąkolwiek działalnością gospodarczą, wtedy też w myśl ustawy mają Państwo prawo odstąpienia od wyżej wymienionej umowy zakupu oraz posiadają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania wyraźnej i uwzględnianej, w niektórych regulaminach sprzedaży innych sieci, przyczyny, w terminie nie później jednak niż do dnia 14, od otrzymania danego towaru.

 Możliwość sprawdzenia przesyłki przy kurierze

         Wszystkie przesyłki z naszego sklepu można, a nawet trzeba sprawdzić i to od razu, przy kurierze. Zaniepokoić nas powinny zmianie w ogólnym wyglądzie przesyłki; szczególnie, jeśli z zewnętrz widoczne są gołym okiem liczne zagniecenia, spłaszczenia, załamania, rozdarcie, zalanie, mocne ubrudzenie.

            Wtedy tym bardziej, powinniśmy otworzyć przesyłkę przy kurierze i sprawdzić, czy nie nastąpiło uszkodzenie wnętrza przesyłki, czyli towaru, i czy zawartość przesyłki odpowiada naszemu zamówieniu.

            Bywa, że pomyłki się zdarzają, wiec należy je szybko eliminować i wyjaśniać.

            Każde uszkodzenia lub jakiekolwiek niezgodności muszą zastać spisane, tylko w formie protokołu, który stanowi dla nas podstawą do wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy.

 Ubezpieczenie przesyłek

          Nasze przesyłki podlegają ubezpieczeniu od uszkodzeń mechanicznych i zagnieceń. Wystąpienie powyższego czynnika/ ów tworzy sytuację, w której my – jako winni zamówienie wyślemy towar ponownie lub zwrócimy Państwu całą kwotę, która znajduje się na naszym koncie bankowym.  

           Nie zachodzi tu obawa o utratę pieniędzy czy towaru.

 Ochrona danych osobowych

         Nigdy nie prowadziliśmy działalności ani nie nawiązywaliśmy współpracy z firmami skupującymi dane osobowe naszych klientów, dlatego też informujemy, iż nigdy nie publikujemy, nie sprzedajemy i nie udostępniamy żadnym podmiotom czy osobom trzecim jakichkolwiek danych osobowych naszych Klientów. Dane te otaczamy klauzulą ochronną.            

        Co ważne, chronimy także dane tych osób, które nie są naszymi Klientami, ale wypełniły któryś z dostępnych na stronie formularzy, np. z prośbą o przesłanie darmowego katalogu itp.

          Na życzenie klienta (mejlowe, pisemne, telefoniczne) w każdej chwili możemy usunąć jego dane osobowe z naszej bazy, robimy to bezpłatnie i od ręki.  

 Przejrzyste informacje

        Wszelkie informacje dotyczące naszej firmy Technica, naszego sklepu internetowego, jak również zasad sprzedaży są jasne i przejrzyste, a także są udostępnione na naszej stronie.

         Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie były przyjemnością, a nie powodem do zmartwień. W razie wystąpienia jakichkolwiek obaw, skontaktuj się z nami – naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie i bezpieczeństwo Twoich zakupów.

Reklamacje i zwroty

      W przypadku konsumenta, którego nie zadowala otrzymany towar, może on go w sposób bezproblemowy zwrócić, i to bez podania konkretnej przyczyny, w terminie do 14 dni, od otrzymania niniejszej przesyłki.

       W opcji rezygnacji występuje zarówno ta - z całego zamówienia, jak i ta dotycząca tylko jego części.  

      W celu złożenia reklamacji należy wypełnić specjalny formularz odstąpienia od umowy
i wysłać go do naszej firmy mailowo, faksem lub tez tradycyjnie, czyli przez pocztę w formie listownej. Dotrzymanie terminu na zwrot będzie wówczas, gdy wyślą nam Państwo oświadczenie o odstąpieniu przed upływem tegoż terminu zwrotu- czyli do 14 dni. Od tej chwili macie Państwo aż dwa tygodnie czasu na dostarczenie do nas reklamowanego sprzętu, zaś my zwrócimy Państwu należną kwotę. Jeśli rezygnują Państwo z całości naszego zamówienia, to zwrot obejmuje wartość towaru wraz z kosztami przesyłką, jeśli reklamacja obejmuje zwrot jednego z zakupionych sprzętów – to zwrot obejmuje tylko i wyłącznie wartość tego towaru.

         Zwrot zostanie dokonany analogicznie do formy płatności, jaką dokonaliście Państwo zapłaty za zakupy w naszym sklepie, gdy zakup dokonany był w opcji za pobraniem, oferujemy wówczas bardzo bezpieczną i wygodną formę zwrotu, czyli przelew zwrotny na Państwa konto bankowe lub wskazane przez Państwo konto bankowe. W tym celu należy podać wszystkie niezbędne do uiszczenia tegoż przelewu.

         Gwarantujemy, iż wszystkie nasze towary są fabrycznie nowe oraz wolne od uszkodzeń i wad. Jednakże, jeśli zajdzie taka ewentualność i wykryją Państwo jakiekolwiek uszkodzenie powstałe podczas transportu, fizyczną wadę towaru lub jego usterkę, należy wtedy w trybie natychmiastowym skontaktować się z naszą firmą w postaci mejlowej lub telefonicznej. Należy dokładnie przedstawić problem lub w przypadku mejla jak najprościej go nam opisać. Oczywiście nie pomijając żadnych szczegółów. Przekazane przez Państwa niezbędne informacje pozwolą nam w precyzyjny i w miarę szybki sposób ustalić najlepszy, naszym zdaniem sposób zaradzenie powstałej sytuacji, gdyż istnieje możliwość dosłania brakujących elementów lub całkowitej wymiany sprzętu na nowy lub zlecenie wykonania naprawy uszkodzonego lub wadliwego sprzętu przez nasz serwis.

             Reklamacje zawsze uwzględniane są w postaci posiadania przez konsumenta dowodu zakupu, głównie w formie faktury lub paragonu. Jakiekolwiek zgłoszenie
o charakterze reklamacyjnym rozpatrujemy w terminie do 14 dni. Rezultat rozpatrzenia Państwa reklamacji zostanie podany do wyłącznie Państwa wiadomości, w możliwie najkrótszym i najbardziej dogodnym sposobie -  listownie lub w formie mejlowej. 

Metody płatności 

          Formą płatności za zakupiony u nas towar może być zapłata na dwa, wybrane przez Państwa, sposoby. Oto one.

          Pierwszym z nich jest, tak zwany, przelew zwykły lub przelew dokonany za pośrednictwem platformy PayU. Czas na jego wykonanie mają Państwo aż do 7 dni od dnia złożenia zamówienia, zaś zakupiony sprzęt dotrze do Państwa nie później niż w terminie wskazanym bezpośrednio na karcie danego produktu, a liczonym od daty zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym.

         Drugim sposobem dokonania płatności za zakupy w naszym sklepie jest wybór przesyłki za pobraniem. Forma ta zobowiązuje konsumenta do zapłaty, ale dopiero w chwili, gdy otrzyma on towar lub Klient ( Konsument) dokona zapłaty za towar przy odbiorze osobistym, jednak jest to możliwe tylko w naszym sklepie stacjonarnym.

Koszty i formy dostawy

          Za pośrednictwem naszego sklepu mają Państwo możliwość otrzymania dostawy na dowolnie wskazany przez Państwa adres, i to nie tylko z ograniczeniem do Rzeczypospolitej, lecz także na terytorium Czech, Słowacji, jak również innych krajów Europy.

           Działami prężnie we współpracy z trzema wiodącymi liderami na rynku firm kurierskich, chodzi nam tu o takie potęgi kurierskie jak:– UPS (dostawy na terenie całej Polski) oraz PP-Trading CZ (Czechy) i PP-Trading SVK (Słowacja).

         Towar, zakupiony za naszym pośrednictwem otrzymacie Panstwo w terminie określonym na karcie danego produktu, jednakże zawsze liczonym od daty (dnia) otrzymania od Państwa zapłaty za ów towar - czyli przelewu ( jakiegokolwiek) lub też od chwili wybrania przez Państwo opcji przesyłki za pobraniem, która już sama w sobie ma opcję zobowiązania się do zapłaty, co jest dla nas równoznaczne z dokonaniem przelewu.

         W przypadku, gdy zamówienie opiewa na kwotę powyżej 800 zł brutto wysyłka jest gratisowa. Zamówienia poniżej 800 zł brutto są realizowane odpłatnie, lecz ich koszt dostawy kurierem jest wyceniany zawsze indywidualnie. Jeśli potrzebujecie Państwo jakichkolwiek informacji szczegółowych na ten temat to znajdziecie je w trakcie procesu dokonywania konkretnego zakupu.

           Należy pamiętać o naszym bonusie, w opcji którego, przy dostawie nowego urządzenia na terytorium Polski, możemy równocześnie odebrać od Państwa wasz stary sprzęt.

         Jednocześnie apelujemy do Państwa, aby dokonywać sprawdzenie jakości Państwa przesyłek przy kurierze. Proszę sprawdzić jej stan zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Wszelkie uszkodzenia, wady, usterki czy inne niedopatrzenia – np. pomyłkę w wysyłce towaru należy zgłosić poprzez spisanie protokołu, który będzie dla nas podstawą do wymiany lub naprawy zakupionego sprzętu lub zwrotu pieniędzy za dany towar. 


Produkt został dodany do porównania produktów!